Parcourir par

  • Revues
  • Séminaires
  • Livres
  • Congrès
  • Sources

Geodesic


    Parcourir par

    • Revues
    • Séminaires
    • Livres
    • Congrès
    • Sources
Didactica Mathematicae
Tome 43 (2021)
Précédent Suivant


A framework for learners’ mathematical identities: A critical realist perspective
Aarifah Gardee ; Karin Brodie
p. 5-30

Positive Emotions in Early Algebra Meaning-Making
Yewon Sung ; Ana Stephen ; Eric Knuth ; Maria Blanton ; Angela Murphy Gardiner ; Rena Stroud
p. 31-59

A study of the application of mathematical modeling-based lessons in primary schools
Natalija Budinski ; Zsolt Lavicza
p. 61-79

Peer pressure effect on student teachers’ affective relationship with problem posing
Bozena Maj-Tatsis ; Konstantinos Tatsis ; Andreas Moutsios-Rentzos
p. 81-87

The Math Anxiety Project at Higher Education: A Case Study from Portugal
Vanda Santos ; Anabela Pereira ; Teresa Neto ; Margarida M. Pinheiro
p. 89-99

Broadening experiences in elementary school mathematics. International Symposium Elementary Mathematics Teaching (SEMT '21)
Marta Pytlak
p. 101-110

Critical Thinking in Mathematics: Perspectives and Challenges - Contemporary Mathematics Education conference (CME’21)
Marta Pytlak ; Mirosława Sajka
p. 111-118
  • À propos
  • Contact
  • Mentions légales
  • Politique de confidentialité